Nieuw in de bmx scene

Vertel wie je bent en wat je interesseert
Post Reply
Emiel
Posts: 4
Joined: 25-10-2014 19:58

Nieuw in de bmx scene

Post by Emiel » 26-10-2014 22:59

Hallo ,ik ben Emiel .
ik kom uit leiden en kon mijn jeugd niet loslaten :lol:
Na een zoektocht voor een bmx voor mijn zoontje zag ik op mp de bmx voorbij komen die ik vroeger zelf had,ben bang dat het bij meer mensen zo begint :lol:
Het was een Batavus met gele sterwielen ,meteen opgehaald maar .
En toen begon het gedonder ,beetje internet afzoeken en in contact gekomen met een oude fietsen maker die nog een zolder vol oud spul had liggen ,waaronder veel batavus spul ,allemaal nieuw.
Ondertussen was ik verliefd geworden op een kuwahara ET , na zoeken een Apollo gevonden ( ik weet het ,het is de goedkope uitvoering,maar ik vindt het geweldig)en totaal gerestaureerd .
ben zelf autospuiter dus spuiten was geen punt voor mij .
Zit zelf ook in de luchtgekoelde vw scenen en ken de gebroeders Carter goed van Coolflo ,zij organiseerde op de volksworld show een bmx show ,dus dat was 2 vliegen in 1 klap ,plus Bob haro zou aanwezig zijn :shock:
Fiets meegenomen en laten signeren door Bob daar ,hij was immers de stuntrijder in de ET film :lol:
hij vondt het geweldig dat ik de fiets mee had genomen en begon meteen verhalen te vertellen over de film opnamens .

heb nu een aantal projecten staan waar ik mee bezig ben ,waaronder een zijspan ,merk onbekend maar geen rotzooi , en profesioneel gebouwd ,ik post later wel pics ervan .

ik hoop dat ik wat kan leren hier op het forum ! :-D

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 28-10-2014 10:27

Hoi emiel,

Klinkt inderdaad zoals iedereen begint ...terughalen van je oude bike.....

Post Reply