new member

Vertel wie je bent en wat je interesseert
Post Reply
walter
Posts: 1
Joined: 25-07-2015 17:00

new member

Post by walter » 25-07-2015 17:41

Hallo allemaal,

Ik ben Walter, nieuw op het forum. begin jaren '80 heb ik wedstrijd gereden in afdeling Zuid (junioren en later experts). de club waarvoor ik reed was FCCM uit Maastricht.

Na 32 jaar ben ik begonnen met m'n oude (wedstrijd) GT weer op te bouwen. Hij heeft de tand des tijd aardig doorgestaan alleen mis ik mijn rode Kashimax Aero zadel en is een lager van de crank naar de Filistijnen. Het zadel is op het net bijna niet te krijgen (VS en AUS.) en het stofdichte lager (WTW 6005 RS) heeft de buitengewone afmetingen van binnen dia. =26 x buiten dia. =47 x dikte = 12. Als iemand nog wat van dit spul heeft liggen zou ik die graag willen overnemen.
De oude pads zijn nog redelijk alleen zijn de logo's niet meer leesbaar. Mijn idee was om het logo te laten borduren , heeft iemand daar ervaring mee?

Tevens ben ik op zoek naar een Zeronine nummerbord (vierkant type met klitteband) deze is waarschijnlijk met verhuizen blijven liggen.

De fiets was opgebouwd uit volgende onderdelen:
Frame en zadelpen GT, vork Tange TRX, Stuur Nitto, velgen Araya 20"x1.50, rem Diacomp MX, Crank one piece Takagi, power disk & tandwiel PPP, balhoofd Tuf-Neck, pedalen Shimano DX, zadel Kashimax Aero

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 21-08-2015 12:33

He walter,

Ja we zijn niet zo actief meer hier op het forum, maar om antwoord op je vragen te geven: kashimax aero's zijn moeilijk nieuw te vinden (oude) of je kan wel een reproductie kopen. zoek maar op ebay anders, de lagers kan ik je niet mee helpen maar probeer pietende bmx shop in uithoorn eens, misschien heeft ie nog wat liggen.

Zeronine plates zijn ook wel verkrijgbaar maar gaan ook voor ronde 100 dollar, ligt eraan hoe ze eruit zien en als ze nog nieuw in het zakje zitten veel meer.

Padset niet laten borduren, koop anders ook een reproductie. Origineel blijft het het meest waard.

Grt

Mike

Post Reply