Danny Donkersloot

Vertel wie je bent en wat je interesseert
DannyD
Posts: 1141
Joined: 22-10-2007 13:00

Danny Donkersloot

Post by DannyD » 20-01-2008 13:38

ok zal meeigen ook is voorstellen hier

ik ben nu 36 en heb gecrossed van 1981 tot 1986 bij fcc barendrecht
ben toen vanwege geen vervoer maar gestopt , heeft weinig zin om alleen maar club wedstrijden te blijven rijden

ik reed toen op een goudkleurige ralleigh crossfiets en op een batavus

toen mijn zoon 7 jaar was en ook weer ging crossen ,begon het bloed toch wel weer sneller te stromen
en besloot ik om ook maar een gt cruiser te kopen
goh wat ging dat weer lekker
maar ja zoals altijd is je geest jonger als je lichaam

alleen na een half jaar flink trainen en mn grenzen opzoeken besloot mn voorste kruisband na een valpartij maar te besluiten om af te scheuren dit gebeurde in november 2004 ,1 dag na mn sport keuring bij het sma hahaha

nou ja aangezien onze zinnen waren gezet op het wk 2005 in bercy werd er besloten om de hele bende maar op kracht te gaan versterken ipv een operatie en heb in maart 2005 mn eerste tc weer gereden in schijndel

nu 3 jaar later en in 2006 toch als 3e geeindigd te zijn in het ak zuid cruisers 30+
ben ik september 2007 geopereerd aan mn kruisband en meniscus
en ben op dit moment 4 maanden verder ,het gaat redelijk goed ,heb 3x in de week sport physiotherapie
om de krachten weer op te bouwen voor een reentree in de fietscrosss wereld
we zijn inmiddels weer terug naar afdeling west : allebei mn zoons fietsen ook namelijk

en hoop mn eerste ak na de zomer van 2008 te rijden ,mocht alles meezitten natuurlijk

ik heb hier nog wat oldschool magazines liggen ,en zal ze is inscannen voor jullie

later meer MVG Danny Donkersloot
[img]http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... M1/rad.jpg[/img]
Nos in het zakje en een ander het in elkaar laten zetten getuigt van 2 linker klauwen :-)

Arjan Stam
Posts: 279
Joined: 05-09-2007 08:32

Post by Arjan Stam » 20-01-2008 15:22

Hallo Danny welkom hier. leuk dat je je aangemeld. en suuk6 met je knie.

In welke klasse rijden je zoons nu?
Wij rijden ook in west. mn zoon boys 8 ( en ik ga net weer beginnen. 40+ :? )


grtz
Arjan

Guest

Post by Guest » 21-01-2008 12:22

Hoi Danny,
Wat een verhaal zeg,inderdaad de geest is vaker jonger dan het lichaam.
Heel leuk dat je zoontjes ook rijden en dat het nog zo leefd onder de jeugd.
greetz! en sterkte met trainen... 8)

DannyD
Posts: 1141
Joined: 22-10-2007 13:00

Post by DannyD » 23-01-2008 22:23

mn jongste zoon rijd boys 11 en mn oudste is nu 14 en dit word zijn eerste seizoen de jongste fietst al vanaf 2004

ik krijg wel de kriebels hoor als ze aan het trainen zijn ,god wat zou ik graag weer op de fiets stappen
nog een paar maandjes wachten :? :( en heel veel trainen bij de physio

net 2 nieuwe fietsen gekocht voor die gasten een gt expert 2008 en een nieuwe one pro xl voor de oudste

ikzelf rij al 3 jaar op de oude ek kampioensfiets van richard van zomeren ook een one pro xxl cruiser

heb ook nog een bmx zijspan staan die ik op moet knappen :lol: ,maar wil eigenlijk een hutch of kuwahara op gaan bouwen
[img]http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... M1/rad.jpg[/img]
Nos in het zakje en een ander het in elkaar laten zetten getuigt van 2 linker klauwen :-)

Guest

Post by Guest » 23-01-2008 22:56

Hoi Danny,
Ik kan je een hand geven,ik zit ook in zo'n zelfde schuitje. Ben al twee maanden
aan het revalideren van een whiplash en ben ook elke week bij de fysio te vinden.
De blessures helen niet meer zo snel naar mate men ouder wordt en die oefeningen
die ik mee krijgt komen ook mn strot uit.
"Keep the Faith"

DannyD
Posts: 1141
Joined: 22-10-2007 13:00

Post by DannyD » 24-01-2008 00:25

idd normaal ging ik naar de sportschool voor me hele lichaam ,maar nu alleen mn benen week in week uit
pffffff ,nou ja het mot maar , anders werk en fiets ik over een jaar nog niet


je eigen een doel stellen is met dit soort dingen wel belangrijk

jij ook succes whiples is niet niks
[img]http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... M1/rad.jpg[/img]
Nos in het zakje en een ander het in elkaar laten zetten getuigt van 2 linker klauwen :-)

Guest

Post by Guest » 24-01-2008 19:16

Hoi Danny,
Ik las dat je vroeger op een Raleigh reed.
M'n eerste bike die ik na lang zeuren van mn moeder kreeg was een Raleigh Rampar,
hij was rood met gele tuff II's,ik ben nog steeds op zoek naar een foto van die bike,ik heb
zelf geen enkele foto van toen. Wel heb ik een forum gevonden waar je wat oude herinneringen
kan opdoen.

http://www.burnerworldforum.co.uk/

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 24-01-2008 20:53

:lol: :lol: Lijkt wel of iedereen een rampar als eerste bike had...................ok ik ook.


Guest

Post by Guest » 24-01-2008 21:56

Jaaaa...geweldig,ik had precies dezelfde...wat een deejavu zeg,
echt te gek om hem weer een terug te zien. Alleen toen de tijd had ik hem al snel
omgebouwd. Ik had het frame en fork vervangen (peugeot en tange fork) want alles moest chroom toen de tijd.
Helemaal top arjan...thanx for the post!

Post Reply