Eindelijk een scanner

Fotos uit de oude tijd
Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Post by Dutch Bmx Squad » 17-02-2011 22:18

[color=orange]Joop, op mijn forum behoor je je aan een aantal regels te houden. Je praat over DBS als een persoon, alleen heb ik je
ban niet alleen beslist Joop, dat is in overleg gegaan met het meerendeel van de members van het DBS forum.
Ook op dit forum behoor je geen issues van andere forums uit te vechten en daar zijn ze ook hier niet van gediend.

Als je met me wil praten ben ik altijd bereid met je te praten of zelfs te bellen, je kan me bereiken op info@dutchbmxsquad.nl
net zoals vroeger ben ik ook weleens "on hold" gezet, maar dat betekent niet dat je van je fouten kan leren! Mischien is het goed
om elkaar even te bellen Joop!

DBS[/color]
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Post by Dutch Bmx Squad » 17-02-2011 22:23

[color=orange]you got pm![/color]
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

Danoplaptop
Posts: 115
Joined: 27-12-2008 22:22

Post by Danoplaptop » 18-02-2011 12:26

[quote="Dutch Bmx Squad"][color=orange]Joop, op mijn forum behoor je je aan een aantal regels te houden. Je praat over DBS als een persoon, alleen heb ik je
ban niet alleen beslist Joop, dat is in overleg gegaan met het meerendeel van de members van het DBS forum.
Ook op dit forum behoor je geen issues van andere forums uit te vechten en daar zijn ze ook hier niet van gediend.

Als je met me wil praten ben ik altijd bereid met je te praten of zelfs te bellen, je kan me bereiken op info@dutchbmxsquad.nl
net zoals vroeger ben ik ook weleens "on hold" gezet, maar dat betekent niet dat je van je fouten kan leren! Mischien is het goed
om elkaar even te bellen Joop!

DBS[/color][/quote]

Ja jammer dat je dan alleen nergens meer je ei kwijt kan, sommige mensen hebben een mening en worden de mond gesnoerd op deze manier
is niet altijd leuk

Post Reply