Jouw fiets in het BMX Museum NL te Pijnacker?

Informatie over HET bmx museum in nederland
Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Jouw fiets in het BMX Museum NL te Pijnacker?

Post by Mike #98 » 16-01-2008 21:36

Wil jij dat jouw Old School BMX crossfiets "zichtbaar" wordt voor Old School BMX fanaten?

[b]Plaats dan straks je fiets in ons museum in Pijnacker![/b]

De mogelijkheid gaat geboden worden om voor een zeer gering bedrag per maand je fiets een plekje te geven in het museum. Laat anderen genieten van jouw stukje trots!

Interesse? Mail; info@bmxmuseum.nl

Groet,
Mike Janssen
BMX Museum NL
Old School BMX NL
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Guest

Trust Fonds...

Post by Guest » 17-02-2008 19:00

Hoi Mike & Wim,

Ik zag al een tijd geleden op http://bmxmuseum.com/about/ dat ze daar een "trust foundation" hebben,
zodat mensen een donatie kunnen schenken.
Mijn vraag is ,waarom hebben jullie dat niet in het leven geroepen?

groet Serge

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Post by Mike #98 » 17-02-2008 22:42

Hoi Serge,

Bedankt voor je tip en vraag.

BMX Museum NL is ontstaan uit pure hobby. Nu 6 jaar later en een heleboel euro's verder is het echt serieus geworden. Het idee wat jij aankaart speelt al een tijdje in mijn hoofd.

Het wordt nu inderdaad tijd dat ik ergens wat "funds" kan generen voor o.a. de huur van de locatie, het aankopen van collectiemateriaal en het opknappen van het huidige materiaal. Er staan/liggen meer dan 130 fietsen/frames op een opknapbeurt te wachten..... :)

De partners van het Old School BMX team, zie site, ondersteunen mij momenteel waardoor ik nagenoeg kostenloos het team kan voorzien van een compleet nieuwe outfit. Dat is al heel wat. Overigens zijn er nog niet zoveel gasten uit de jaren 80 welke onze site al ontdekt hebben denk ik. Maar misschien vergis ik me.

De volgende stap mbt het zoeken van partners moet voor het museum zijn. Als jullie in jullie kennissennet iemand weten die ons misschien wil ondersteunen laat het mij dan weten. Elke bijdrage, ik welke vorm dan ook, is van harte welkom!

Groet,
Mike J
www.bmxmuseum.nl
www.oldschoolbmx.nl
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Guest

Post by Guest » 18-02-2008 12:34

Mike J schrijft,

De volgende stap mbt het zoeken van partners moet voor het museum zijn. Als jullie in jullie kennissennet iemand weten die ons misschien wil ondersteunen laat het mij dan weten. Elke bijdrage, ik welke vorm dan ook, is van harte welkom!

Groet,
Mike J


Ik zeg: gooi een banner met het gironummer op de site!!!
open een rekening speciaal bestemd voor het museum 8)
Als elke bijdrage er toe doet ,kunnen mensen er anoniem op storten,hoe groot of klein het ook is.
Ik kan me voorstellen dat het voor jullie een groot risico is om zoiets op poten te zetten.

Ook zal er het een en ander aan promotie en media aandacht moeten worden ondergaan,verneem ik.

"we blijven meedenken Mike & Wim"

Guest

Post by Guest » 21-02-2008 20:03

Financieel Administrateur gevonden Mike J?
[img]http://i239.photobucket.com/albums/ff23 ... paper1.gif[/img]

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Post by Mike #98 » 21-02-2008 21:23

.... heb ik gisteren op bezoek gehad ivm onze aanstaande aankoop nieuwe woning en verkoop huidige woning.... hij adviseerde mij overigens om van het museum een stichting te maken. Ga ik me maar eens even in verdiepen....

Mike J
www.bmxmuseum.nl
www.oldschoolbmx.nl
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Guest

Post by Guest » 21-02-2008 22:03

Klopt...moet je ook doen
Je zou dan mischien wel hier en daar een subsidie kunnen genieten,wordt het
ook wat leuker voor mevrouw Janssen en kids 8)

Ik heb jaren (7) in een band gespeeld en de vader van de drummer wilde ook een
stichting oprichten voor ons i.v.m subsidies,helaas band stopte en vader is programmeur
van 'het Paard" geworden,maar dat is een detail.

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Post by Mike #98 » 21-02-2008 22:09

Serge, ik moet eerst even exact de voordelen van een stichting uitpluizen. Vooralsnog heb ik inmiddels een hele partij geld in de verzameling gestopt de laatste 5-6 jaar. Is volledig uit de hand gelopen.

Ben blij dat ik nog thuis mag komen na al die investeringen..... :oops:

Foto geeft een klein beetje een beeld van de huidige situatie bij mijn ouders op de zolder.....

http://www.postimage.org/image.php?v=aV2hVMZA

Mike J
www.bmxmuseum.nl
www.oldschoolbmx.nl
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Guest

Post by Guest » 21-02-2008 22:42

Ik heb ergens anders nog een foto gezien van de zolder van je ouders,het is inderdaad een chaos ja....
Maar wat je je moet beseffen is dat je wel een goudmijn hebt opgespaard.
Je zal het "museum" ook behoorlijk moeten verzekeren als het gestalte heeft gekregen.
En inderdaad,ik besef me ook heel goed dat je een hele goede vrouw moet hebben om dit allemaal
te bewerkstelligen,petje af
Ik krijg nu al,na ongeveer een klein jaartje sparen,al dodelijke blikken naar me toe geworpen van mn vrouw :oops:

Mijn lijfspreuk is; Komt allemaal goed,duurt effe...maar het komt goed!

:idea: Bannertje Mike

Guest

Post by Guest » 11-06-2008 13:26

ps, wat gaat het ongeveer kosten een plekje in het museum per maand?

Post Reply