Kuwahara KZ-83

Forum over de echte oldschool fietsen.
Guest

Post by Guest » 08-05-2008 13:34

dan bergijp ik nog steeds niet als je zoveel bikes en onderdelen hebt je energie
in een ruimte van 10 bij 3 gaat steken...ik bedoel,mn woonkamer is groter :shock:
laten we eerlijk zijn....10 bij 3...daar zet je hooguit 20 bikes neer

rest de vraag:
gaat men verder kijken voor een ruimte?
en verder .....ja verzamelwoede en veslaving speelt zeker een rol en


nee...die bikes,frames en onderdelen die over zijn gaan netjes gelabeld in doosjes
todat er in de toekomst een andere ruimte beschikbaar is
Dat gaat jaren duren omdat het allemaal ,geinig voor weinig moet.

die bmx onderdelen service zal de komende jaren nog niet verschieden...

"stay alive and fish on"


[img]http://i239.photobucket.com/albums/ff23 ... ishing.gif[/img]

Guest

Post by Guest » 08-05-2008 13:48

excuus mike j dat dit een discussie topic is geworden....

maar mooie kuwie hoor :shock:

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 08-05-2008 17:09

[quote="SergeMannee"]excuus mike j dat dit een discussie topic is geworden....

maar mooie kuwie hoor :shock:[/quote]


ass kisser



:-D :-D :-D :-D

Guest

Post by Guest » 08-05-2008 23:36

zullen we elkaar blijven respecteren?

Twesnik
Posts: 547
Joined: 10-01-2008 22:47

Respect

Post by Twesnik » 09-05-2008 00:19

Master and servant is denk ik hier niet van toe-passing,kom op mannen,get real!!!.
De groeten.
Mezelf ben ik lang niet altijd.
Een ander zou ik niet willen zijn.
Maar wie ben ik dan op dagen,dat ik geen van beide ben?.

DannyD
Posts: 1141
Joined: 22-10-2007 13:00

Post by DannyD » 09-05-2008 00:20

hee arno wel blijven bieden op de padset he :P
[img]http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... M1/rad.jpg[/img]
Nos in het zakje en een ander het in elkaar laten zetten getuigt van 2 linker klauwen :-)

Twesnik
Posts: 547
Joined: 10-01-2008 22:47

Respect

Post by Twesnik » 09-05-2008 01:27

Ja,ja was weer eens te laat,heb wel iemand gevonden in de states die er eentje nu in zijn bezit heeft.
Zit op een p.m te wachten van het forum aan de andere zijde.
Komt goed.
Gr.
Mezelf ben ik lang niet altijd.
Een ander zou ik niet willen zijn.
Maar wie ben ik dan op dagen,dat ik geen van beide ben?.

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 09-05-2008 22:16

[quote="SergeMannee"]zullen we elkaar blijven respecteren?[/quote]

En dit wil ik bij deze nog even iedereen SERIEUS op het hart drukken. Dit forum is voor old en new school bmxers die elkaar dus NIET OP ELKE MANIER dan ook proberen de zwarte piet toe te spelen..................degene die zich daarover aangesproken voelen weten dus waar ik het over heb.
Ik wil dan ook geen enkele discussie hierover want dit forum is om te laten zien wat je hebt of verzamelt of oude foto's etc etc

Ik ben dan ook serieus van plan om topics te gaan deleten want je bent hier te gast op het oldschoolbmx forum en niet om je vuilnis te spuien over hoe en wat.............

Respecteren is dus het woord..............

Verder ga lekker door met verzamelen en laat weten wat je doet............. en jammer dat ik dit even kwijt moest maar ik vond het wel tijd dus laten we het vanaf nu leuk houden..............

:!:

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Post by Mike #98 » 09-05-2008 22:16

Jongens,

Ik zit er niet op te wachten om elke keer topics te mogen lezen waarin BMX Museum NL een steek onder water krijgt toebedeeld mbt aankoop van de collectie. Daar is dit forum absoluut niet voor bedoeld en het heeft zeker geen positief effect op de anders lezers van dit forum. Hier pas ik voor. De site/forum is gebouwd om positief met elkaar bezig te zijn mbt Old School en niet om elkaar te jennen om vervolgens weer aan te geven dat het niet zo bedoeld was. Doe het dan niet.

En ja, 10 x 3m is niet ruim. Dat realiseer ik me terdege. Maar kom met een BETAALBAAR alternatief wat mbt de ruimte groter is en ook een kantine heeft en ik ben je man. Vooralsnog heb ik een klein vermogen in de verzameling gestopt en betaal ik gewoon elke maand huur voor deze locatie. Ik kies daar bewust voor omdat ik een missie heb met mijn museum. Dit is niet zomaar.

Bovendien ben ik niet de enige verzamelaar die fietsen via Marktplaats koopt. Ook ik wordt steeds vaker geconfronteerd met het feit dat de fietsen voor mijn neus worden weggekaapt. Door wie? Geen idee! Maar wel door personen die zich uitgeven ook als verzamelaar actief te zijn. Dus wijs niet svp direct richting mij, er zijn er nog meer!

Mijn verzoek is nu om dit onderwerp definitief te sluiten en elkaar te respecteren, te waarderen en positief met Old School BMX om te gaan.

Groet,
Mike J
www.bmxmuseum.nl
www.oldschoolbmx.nl
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Guest

Post by Guest » 10-05-2008 00:16

Communicatie via internet is een platte vorm van communiceren waarin er misverstanden kunnen ontstaan.
We zijn allemaal volwassen dus misschien is het inderdaad beter om deze discussie te laten rusten en door te gaan
met onze liefde voor bmx.

Ik gun iedereen zijn felbegeerde bikes en onderdelen die het internet of marktplaats aanbied maar zie wel graag dat
er gewoon normaal geboden wordt,maar dat is iets wat ik niet in de hand hebt.
Ook zou ik graag wat verandert zien ten opzichte van het feit dat je een service aanbied waar nauwelijks als niet op gereageerd wordt,maar ook dat is aan jullie om op te lossen in de toekomst.

Voorlopig moet alles eerst een vaste vorm krijgen voor het museum en daarin wens ik jullie alle geluk toe.
En nogmaals Mike J..wees wat meer betrokken in de toekomst met het forum,je hebt hem immers niet voor niets
in het leven geroepen.

al met al,laten we het positief bekijken en gun elkaar wat!!

Post Reply