1980 Mongoose

Laat hier je oldschoolfiets zien.
Post Reply
Marcel Walkeuter
Posts: 4
Joined: 02-10-2007 22:02

1980 Mongoose

Post by Marcel Walkeuter » 05-10-2007 08:57

:mrgreen: Ik zat even te snuffelen in het museum en tot mijn groooote verbazing staat daar 1 van mijn oude fietsen!? De witte Mongoose op de onderste rij is de fiets waar ik mijn eerste wedstrijden mee reed (op één van mijn foto's staat ie ook, ik heb daar racenummer 808). Donateur Hans Smit woonde net als ik in H'lem Schalkwijk en was natuurlijk ook klant bij Thea. Hij had eerst een SE Quadangle en kocht later een Robinson.

Die Mongoose was ooit rood, een vriend van me heeft hem gespoten en ik verbaas me dat ie er nog zo mooi bijstaat? Die stickerset was toen de enige die ik kon krijgen, ik weet dus niet of hij echt uit 1980 is. Hans heeft iig er al die jaren goed voor gezorgd :D . Die voorvork zal ik wel van Mike overgenomen/gekregen hebben, hij had in die tijd veel onderdelen over :wink: . Ik heb het frame en de vork toen met Hans geruild voor zijn Robinson.

Ongelooflijk................

Grtn
Marcel

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 06-10-2007 07:32

He marcel, dat was me nooit opgevallen maar nou je het zegt inderdaad
:shock:

Marcel Walkeuter
Posts: 4
Joined: 02-10-2007 22:02

Post by Marcel Walkeuter » 06-10-2007 08:37

Lachen he, hoe groot is de kans op zoiets :shock: ? Ben nu wel nieuwsgierig wat er met die andere fietsen gebeurd is, dus als je dit leest en je rijdt rond rond op een blauwe Hutch Trickstar met witte Tuff's stuur me even een plaatje :D

Grtn
Marcel

Post Reply