JMC racing

Laat hier je oldschoolfiets zien.
Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Post by Dutch Bmx Squad » 17-05-2009 19:43

[quote="erdalicious"]hoe bedoel je met pakje is al weken onderweg? als je via vert ego hebt besteld moet je rekening houden met het volgende,

hoe groter je pakje, hoe sneller je het in bezit hebt,

die doen standard zendingen vanuit england voor kleine onderdelen,

als je meerdere items besteld, heb je een express zending,

m'n pk kwam van high wycombe, maandagochtend 6u geshipt, woensdagmiddag rond 13u thuis in belgie geleverd via ups standard,

indien je bestelde bij biagio (vert ego) blijf hem mailen, hopelijk heb je via ebay betaald, dan kan je een feedback geven

peace
erdal g[/quote]

[color=orange]ik weet het erdal, maar ik heb bij particulieren gekocht en ze zullen het wel op de goedkoopste manier
verstuurd hebben.... maar ik heb de tijd! :wink:[/color]
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

erdalicious
Posts: 608
Joined: 21-04-2009 22:58

Post by erdalicious » 17-05-2009 19:51

ik hoop dat je je pakje ooit binnen de kortste keer krijgt, die voorste remhendel eraf halen, de achterste rem is oké hoor,

wat zijn we toch gekke gozers, de bikes staan gewoon te staan, en we rijden er noooit niet op, echt dom hoor vind ik,( ik spreek voor m'n eigen) als m'n ripper af is, ga ik daar zeker een klein ritje mee doen, alvorens te klasseren

Twesnik
Posts: 547
Joined: 10-01-2008 22:47

JMC....

Post by Twesnik » 17-05-2009 21:59

Mooi man.....
Wordt wel wat!.
Redline cranks.
En de trade nog gelukt?.
Shimano v/s Darrel young.....
Gr..


[quote="Tweaker"][color=orange] ben maar wat gaan bouwen, want het begon te jeuken alleen
ik zal deze bike wel blijven veranderen totdat hij naar mn zin is...
er komen araya's 7b onder maar die vindt je niet 1,2,3 net zoals een DY stuur,
maar waarschijnlijk heb ik er één op de kop kunnen tikken...
redline sprocket is al weken onderweg vanuit engeland net als wat anderen spullen,
er schijnt wat mis te zijn bij de duane, maar als ik die niet heb kan ik ook die redline 401's
er nie opzetten en gaat zo maar door, maar ik wilde deze pic alvast tonen!

[img]http://i239.photobucket.com/albums/ff23 ... C01789.jpg[/img] [/color][/quote]
Mezelf ben ik lang niet altijd.
Een ander zou ik niet willen zijn.
Maar wie ben ik dan op dagen,dat ik geen van beide ben?.

Post Reply