Vooruitgang van het Museum

.
Guest

Vooruitgang van het Museum

Post by Guest » 21-10-2007 16:28

Zijn er al plannen of vooruitgang van het tot stand komen van het Museum?

Guest

Post by Guest » 25-10-2007 16:29

apart dat ik hierop geen reactie krijg :roll:

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 25-10-2007 21:00

Hier is er een!!!!!!!! :D Hietr moet je mike janssen voor hebben, verder weet ik er ook niet veel van. het plan is een museum te openen maar waar/wanneer en hoe is nog een vraagteken.
Je moet ook natuurlijk rekening houden met de kosten die dit met zich mee gaan brengen, maar dat lijkt mij duidelijk.
De bikes zijn er wel degelijk ( en hoe) en materiaal is er genoeg(foto's / film etc..)

De tijd zal het leren
8)

Guest

Post by Guest » 26-10-2007 11:05

Bedankt voor je antwoord mike....

Ja het zal best een hele onderneming zijn om zoiets tot stand te laten komen,maar je mag gerust weten dat ik ook aan het meedenken ben voor jullie hoor!

Is er dan geen enkele gemeente die er subsidie in wil steken?

Of is er niet mischien een fietsclub die nog een bijgebouw op hun terrein kunnen financieren in samenwerking met
gemeente, club ,sponsers en vrijwilligers?

Guest

Post by Guest » 26-10-2007 12:25

p.s ik weet welke mike je bedoeld maar ik ben hem op het forum nog niet tegen gekomen :shock:

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 26-10-2007 22:07

Nee waarschijnlijk erg druk met zijn werk, hij staat wel ingeschreven!
Ik denk dat de indoorbaan van zonto (laurens dingen) een hele goede optie is maar dit is nog een heel onzeker bedrijf omdat het hele pand van philips is .
Kijk maar een op www.bmxplayground.nl

8)

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Post by Mike #98 » 21-11-2007 23:22

Hoi, ik ben de andere Mike, de J van Janssen........

Het BMX Museum heeft inmiddels meer dan 100 fietsen en/of projecten uit de jaren 80. Een heel klein gedeelte staat nu bij Zonto in Veldhoven. Tevens hebben we veel kleding, fotomateriaal, films, bekers etc. etc.

Ik woon echter in de Randstad en hier is een beetje ruimte onbetaalbaar.......... :( Vandaar dat ik links en rechts mensen blijf benaderen voor een geschikte, maar vooral droge ruimte.

Het idee is dan om elke 1ste zaterdag van de maand het museum op te hebben, koffie te drinken en VHS banden van Old School BMX te kijken. Lijkt me super!

Suggesties? Alles is welkom!

Groetjes,
Mike
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Guest

Post by Guest » 22-11-2007 20:10

Hoi Mike J,

:idea: Heb je het al eens via de gemeente geprobeert?

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Post by Mike #98 » 22-11-2007 22:23

Hoi Serge,

Onze gemeente is op dit moment aan het fuseren met 2 andere gemeente's..... dus ze hebben andere prioriteiten.

Morgenvroeg, 23 november, heb ik wel een interview met de plaatselijke krant om onze wensen kenbaar te maken. Misschien dat dat iets oplevert......

Ik zal het forum op de hoogte houden. :!:
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Ruimte gevonden voor BMX Museum NL!

Post by Mike #98 » 16-01-2008 19:33

Na jaren zoeken is het ons eindelijk gelukt een (betaalbare) ruimte te vinden voor onze Old School BMX collectie!

In Pijnacker (regio Rotterdam) gaan we medio april dit jaar een gedeelte van een boerderij inrichten als museum.

Bedoeling is dan om 1x per maand het museum geopend te hebben voor het publiek.

Onze complete collectie fietsen, kleding, bekers, posters etc. zal daar uitgestald gaan worden.

Tevens is de ruimte voorzien van een gezellige kantine waarin we onder het genot van een bakje koffie oude BMX fietscross verhalen kunnen ophalen en DVD's kunnen bekijken! Back to the 80's!

Later meer info!......

Groet,
Mike Janssen
BMX Museum NL
Old School BMX NL
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Post Reply