Vooruitgang van het Museum

.
Guest

Post by Guest » 17-01-2008 15:55

Helemaal top zeg...wat een week....in 1 woord geweldig...
Gefeliciteerd allemaal, ben zeeeeer benieuwd!!

Guest

Post by Guest » 01-05-2008 19:40

Hoi Mike J,

ik las dit op een ander forum,
waarom doe je niet zoiets om wat centen in het laatje te krijgen?
ik heb hieronder de namen even verandert..komt tie:

____________________________________________________________________________________________________

Je kunt nu officieel lid worden van "Old School BMX"!!

Als kleine club kom je al snel voor een groot probleem te staan: hoe financier je alle dingen die je wilt doen?! Voorheen kwam dat vooral op onze ( Mike en Wim ) schouders te staan en betaalde we veel uit eigen zak. Zoals onderdelen frames en hele bikes en de domeinnaam.
Met een clubkas en betalende leden gaat het allemaal net iets makkelijker om leuke, grotere dingen te gaan doen met het museum. Denk aan de meetings (stand), merchandise en extra’s voor de leden.

Daarom hebben ook wij ervoor gekozen om een club te worden met betalende leden. Ook dan willen wij laagdrempelig blijven en niet de ‘gewone’ forum leden behandelen als minderwaardig. De meeste meetings zijn voor iedereen te bezoeken en ook voor het forum hoeft niet betaald te worden. Wij willen nieuwe leden ook niet wegjagen, maar dat ze zich welkom voelen. Omdat ik zeker vind dat we hier een geweldige sfeer hebben en een ontzettend leuke groep. Er zijn geen spanningen, jaloezie of rottigheid. De meetings zijn altijd gezellig en iedereen heeft respect voor de ander en zijn/haar bike en smaak.

Wel willen betalende leden een extra’tje geven. Vooralsnog kunnen betalende leden het volgende verwachten:

-Clubpas
-Titel. Dit is de titel op het forum onder je nickname. Zoals er bij mij admin staat, zal er dan bij de leden ‘Old School Member’ te komen staan.
-Welkomskado Ieder lid krijgt een leuk welkomskado met het club logo gratis.

-Leden only forum deel. Dit deel is alleen te zien voor leden.

Daarin staan verschillende subfora zoals:
- Dagboek. Dit is anders dan je project pagina. Op deze pagina kan je je voorstellen, foto’s plaatsen van je bike en vertellen wat je er allemaal aan gedaan hebt. Je kan er ook een weblog achtig iets van maken met verhalen en technische info. Eigenlijk alles wat je kwijt wilt over jezelf en je bike. Het is een pagina alleen voor jou.

- Leden only meetings. Er zullen ook enkele leden only meetings komen zoals wedstrijden of een BBQ. Of bedenk zelf wat leuks!
- Sponsor aanbiedingen. Hier kan je alle aanbiedingen vinden van onze sponsoren, voor een speciaal leden prijsje.

-Old School Member Shirts die je tegen een leden prijs kunt bestellen
-Nieuwsbrief. Een nieuwsbrief voor de leden, over de mail.
-Openheid van financiële administratie. Wanneer gewenst mag je de administratie inzien om te kijken wat "het museum" nou eigenlijk allemaal doet met je centen
Hierbij kan je denken aan kosten zoals de domeinnaam, merchandise, meetings, leuke extra’s etc.


Toekomst:
In de toekomst hebben wij ook plannen, maar deze zijn nog niet op korte termijn te realiseren

-Website met members page
-Kortingen bij meer winkels
-Reclame vrij forum kopen
-Uitgebreidere merchandise, denk aan een ‘official member’ t-shirt, misschien een mok, sleutelhanger of keycoord.


Contributie en lidmaatschap
De contributie zal 17,50 euro bedragen.

Het lidmaatschap is één jaar geldig, tellend vanaf de maand dat jou betaling is ontvangen tot een jaar daarna. Na dat jaar kan je ervoor kiezen om weer je betaling te doen aan "OldSchoolBMX" en je op die wijze opnieuw voor een jaar lid te maken. Doe je dat niet, dan ben je niet langer lid. Er is een periode van één maand na de eindtijd om je opnieuw lid te maken. Ben je na die ene maand nog niet opnieuw lid geworden, dan vervallen je rechten als member en de daarbijbehorende toegang op het forum en zal je weer gewoon forum lid worden.
Bijvoorbeeld: je betaling is binnen op 6 april 2008. Je bent dan lid tot en met april 2009. Dan heb je tot en met mei 2009 om te opnieuw lid te maken anders ben je vanaf die tijd geen lid meer.
Je zult een Privé-bericht ontvangen van het bestuur dat je lidmaatschap dreigt te vervallen.

Tussentijds opzeggen is niet mogelijk. Met zo’n klein bedrag is het onmogelijk om restitutie te verlenen tussentijds.

Vrijwillige bijdrage
Wil je geen lid worden, maar toch de club steunen dan ben je altijd vrij om een vrijwillige bijdrage, al is het maar een euro, te geven als steun voor de club.

___________________________________________________________________________________________________

Guest

Post by Guest » 01-05-2008 19:41

mischien een idee?

groet Serge

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 01-05-2008 20:51

Ik denk dat het daar te vroeg voor is................moet je eerst meer leden op het forum hebben en dan denk ikzelf aan zo een 100......grtz... Mikeh

DannyD
Posts: 1141
Joined: 22-10-2007 13:00

Post by DannyD » 01-05-2008 21:45

`helaas werkt dit niet ,zelfs niet met een forum van 20.000 mensen

spreek uit ervaring :lol:
[img]http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... M1/rad.jpg[/img]
Nos in het zakje en een ander het in elkaar laten zetten getuigt van 2 linker klauwen :-)

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 01-05-2008 22:01

yup brengt een beetje een dompertje ...............kreeg nl ook een mailtje van radbmx of ik wil storten anders zou ik de for sale sectie niet meer kunnen bekijken........ schietend vind dat toch wel een beetje minder

Guest

Post by Guest » 01-05-2008 22:12

het werkt anders wel prima op dat andere forum, maar ik begrijp wat
jullie bedoelen...oldschoolbmx is er nog te klein voor

maar ik neem aan dat jij (mike h) wel degelijk een bedrag per jaar
over hebt voor het museum,toch?
jij bent toch veel meer betrokken met het museum als radbmx?

Post Reply