forum

.
Post Reply
DannyD
Posts: 1141
Joined: 22-10-2007 13:00

Post by DannyD » 17-12-2008 13:11

lees zelf maar even

http://www.os-bmx.com/forums/index.php?showtopic=36522
[img]http://i304.photobucket.com/albums/nn19 ... M1/rad.jpg[/img]
Nos in het zakje en een ander het in elkaar laten zetten getuigt van 2 linker klauwen :-)

Twesnik
Posts: 547
Joined: 10-01-2008 22:47

os...

Post by Twesnik » 17-12-2008 13:15

:shock:
Ik zie niks!.....
Disabled.
Gr..
Mezelf ben ik lang niet altijd.
Een ander zou ik niet willen zijn.
Maar wie ben ik dan op dagen,dat ik geen van beide ben?.

Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Post by Dutch Bmx Squad » 17-12-2008 14:26

mensen die geen lid zijn op OS kunnen het topic niet zien....
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

Twesnik
Posts: 547
Joined: 10-01-2008 22:47

os...

Post by Twesnik » 17-12-2008 14:35

Raar,ben wel lid....
Gr..
Mezelf ben ik lang niet altijd.
Een ander zou ik niet willen zijn.
Maar wie ben ik dan op dagen,dat ik geen van beide ben?.

Mike #98
Posts: 855
Joined: 10-09-2007 23:34

Post by Mike #98 » 18-12-2008 00:05

Goedenavond Rudolf,

Inmiddels ben ik op de hoogte gebracht van de discussie welke gaande is tussen jou en Tom inzake de verkoop van de Suntour trappers. Normaliter houdt ik me niet bezig met dergelijke discussies en laat ik deze aan me voorbij gaan op forums. Dit geval is echter anders.

Ik ben namelijk van mening dat de "Dutch Old School BMX scene" op deze manier in een verkeerd (lees slecht) daglicht komt te staan. Los van wie gelijk heeft wil ik je vragen om op zijn minst te reageren op de emails van Tom. Ik heb in het verleden meerdere malen zaken met hem gedaan en ben ALTIJD door hem goed behandeld. No doubt about. Maar misschien heb jij volledig gelijk, maar daar gaat het nu niet (meer) om. Het gaat er nu om dat jij, wat ik opmaak op het forum, niet meer reageert en daar geven ze nu op af.

Het zou bijzonder jammer zijn als Dutch Old School BMX scene over 1 kam wordt geschoren. Dat gaat dan ook ten kosten van ons BMX Museum NL, Old School BMX en over de andere jongens ben ik bang.

DannyD, Serge, Arno, Johan en ik zijn denk ik echte Old School BMX verzamelaars/lovers, zeker geen handelaren. Jij zit daar ergens tussen in (meer richting handelaar dan verzamelaar denk/vind ik) en vind de euro's waarschijnlijk toch belangrijker dan het echte Old School gevoel, dat kan zo zijn, ieder zijn ding, niets mis mee. Maar ga dan wel aub met respect om met de gasten, zoals Tom, die Old School BMX keihard een warm hart toedragen. Dus reageer svp naar hem en haal deze vervelende discussie uit de wereld zodat onze NL scene weer positief in beeld komt. Zoveel moeite is dit toch niet?

Vertrouwende op je medewerking en reactie.

Groet,

Mike Janssen
www.bmxmuseum.nl
www.oldschoolbmx.nl
Check www.bmxmuseum.nl and become member of our and your OS BMX dreams!

Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Post by Dutch Bmx Squad » 18-12-2008 05:25

sometimes you win some...

and sometimes you loose some...

but deal with this shit!
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Post by Dutch Bmx Squad » 18-12-2008 16:05

[quote="Mike #98"]Goedenavond Rudolf,

Inmiddels ben ik op de hoogte gebracht van de discussie welke gaande is tussen jou en Tom inzake de verkoop van de Suntour trappers. Normaliter houdt ik me niet bezig met dergelijke discussies en laat ik deze aan me voorbij gaan op forums. Dit geval is echter anders.

Ik ben namelijk van mening dat de "Dutch Old School BMX scene" op deze manier in een verkeerd (lees slecht) daglicht komt te staan. Los van wie gelijk heeft wil ik je vragen om op zijn minst te reageren op de emails van Tom. Ik heb in het verleden meerdere malen zaken met hem gedaan en ben ALTIJD door hem goed behandeld. No doubt about. Maar misschien heb jij volledig gelijk, maar daar gaat het nu niet (meer) om. Het gaat er nu om dat jij, wat ik opmaak op het forum, niet meer reageert en daar geven ze nu op af.

Het zou bijzonder jammer zijn als Dutch Old School BMX scene over 1 kam wordt geschoren. Dat gaat dan ook ten kosten van ons BMX Museum NL, Old School BMX en over de andere jongens ben ik bang.

DannyD, Serge, Arno, Johan en ik zijn denk ik echte Old School BMX verzamelaars/lovers, zeker geen handelaren. Jij zit daar ergens tussen in (meer richting handelaar dan verzamelaar denk/vind ik) en vind de euro's waarschijnlijk toch belangrijker dan het echte Old School gevoel, dat kan zo zijn, ieder zijn ding, niets mis mee. Maar ga dan wel aub met respect om met de gasten, zoals Tom, die Old School BMX keihard een warm hart toedragen. Dus reageer svp naar hem en haal deze vervelende discussie uit de wereld zodat onze NL scene weer positief in beeld komt. Zoveel moeite is dit toch niet?

Vertrouwende op je medewerking en reactie.

[/quote]

zou je gewoon openlijk kunnen antwoorden rudolf,
zodat we allemaal weten wat er de ronde gaat?

Serge
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

dutchbmx
Posts: 554
Joined: 08-10-2007 07:43

Post by dutchbmx » 18-12-2008 17:44

[color=cyan]Ik zie nu pas dat de vraag van Mike hier ook op staat, ik heb gereageerd op zijn e-mail:

Hoi Mike,

De verklaring is inmiddels opgestuurd.
Het heeft even geduurd, maar het zijn ook totaal 6 pagina’s geworden.
Ik vindt het best een interessant verhaal geworden.

Als jullie op deze kwestie worden aangekeken zegt dat meer over die personen die daar moeite mee hebben dan over jullie.
Geloof me Mike, de BMX scene is groter dan OS-BMX, en op andere sites is de bijval van anderen minder groot als op de incestueuze omgeving van OS-BMX.

Als je wilt kan ik je de verklaring opsturen, echter Tom zal eerst moeten reageren voordat ik jou de gelegenheid geef om de verklaring op je website te plaatsen.
Zoiets als eerst de familie inlichten bij een dodelijk ongeval, voordat het in de media bekent word gemaakt.

Groet,
Rudolf[/color]
E.E.F.V. The Champs 1980 - 1985

I do my part for the planet. I recycle old bikes.

#348 #83 #10 #56 #141 #164

Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Post by Dutch Bmx Squad » 18-12-2008 19:13

nou...je hoort het hogar ....je begeeft je op een incestueuze omgeving daar op OS-BMX :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol:

maak het niet zo spannend joh rudi...waar gaat het over man!
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 18-12-2008 19:31

Who cares.....ik vermaak me daar prima.......

Post Reply