Interview met Raymon van der Biezen 23-11-2009

.
Post Reply
Dutch Bmx Squad
Posts: 1456
Joined: 09-10-2008 22:19

Interview met Raymon van der Biezen 23-11-2009

Post by Dutch Bmx Squad » 27-11-2009 23:25

[color=orange]Beste 1st Dutch Museum Bikers,

Ik kan jullie met trots vertellen dat ik zojuist het eerste interview hebt doorlopen met niemand minder dan Raymon van der Biezen!

***************************************************************************************************************

Raymon ,

Als eerste willen we je even bedanken dat je meewerkt aan dit korte interview,
we vinden het een hele eer!

Hierbij de vragen:

1. Hoe lang zit je al op de BMX en hoe lang race je al?

Raymon: Sinds mijn 4e ben ik begonnen met BMX. Na een jaar alleen maar te hebben getraind, ben ik op mijn 5e begonnen met wedstrijden. Ik bedrijf BMX nu dus 18 jaar.

2. Hoe ben je in aanraking gekomen met de BMX sport?

Raymon: Mijn neef (Mark Geurts) deed vroeger aan BMX. Ik ben een keer wezen kijken bij hem op een training en was natuurlijk meteen verkocht. Mijn neef stopte met BMX toen ik begon...

3. Bij welke vereniging ben je aangesloten en hoe vaak ben je er te vinden?

Raymon: Ik zit bij de club FCC Wheels in Veghel. Aangezien ik fulltime met mijn sport bezig kan zijn, train ik 4-5 dagen in de week gezamelijk met de Nederlandse Selectie op Papendal. Deze trainingen zijn altijd overdag en dat betekent dat ik 's-avonds meestal goed moet rusten. Er zijn weken bij dat ik wel bij de clubtraining aanwezig ben, maar over het algemeen vrij weinig omdat ik overdag train. Als alles volgens plan verloopt, dan krijgt FCC Wheels een nieuwe baan, waarschijnlijk ben ik er dan vaker te vinden.

4. Waar kunnen mensen of vrienden je vinden als je niet op de baan bent?

Raymon: In de sportschool, want dat is naast de vele uren op mn bike, de belangrijkste training. In mijn vrijetijd ben ik veel thuis of bij mijn vriendin. Verder cross ik ook regelmatig rond om mijn Pitbike.

5. Wat was je meest gedenkwaardige moment die je tot nu toe hebt meegemaakt?

Raymon: De Olympische Spelen in Beijing 2008.


6. Waar race je het liefst?

Raymon: Maakt me op zich niet zoveel uit, als het er maar lekker weer is en er een goede crossbaan ligt!


Raymon, hartelijk dank voor je interview en tijd, we blijven je op de voet volgen!

Jullie ook bedankt en veel succes met het forum!
Met vriendelijke groet,
Raymon van der Biezen

Voor meer Raymon van der Biezen ga naar: http://www.raymonvdbiezen.com[/color]
become member of the "DUTCH-BMX-SQUAD" at http://www.dutchbmxsquad.nl

Mike hogerheijde
Site Admin
Posts: 1391
Joined: 04-09-2007 21:28

Post by Mike hogerheijde » 28-11-2009 08:43

Waar heb ik dit eerder gezien :? thanks for posting :wink:

Post Reply